Main page  >>  News >>

En god samtale ble til en artikkel i media

Deborah Borgen på kontoret i Kalvetangveien. Foto: Asbjørn Olav Lien – Tønsberg Blad

I mai deltok Deborah på en workshop med tittelen: Hvordan gjøre bedriften din kjent i media. Det ledet til en god samtale med Marie Olaussen, som er utviklingsredaktør i Tønsberg Blad. Hun var helt klar på at arbeidet vi gjør, må få omtale i media på flere måter.

Marie ble fanget av Deborahs historie, og alle årene hun har jobbet iherdig frem mot drømmen om en stiftelse. Det at det var en tysk kvinne som gjorde det mulig å etablere stiftelsen, ga media en annerledes og spennende vinkel til en artikkel. Media er viktig for å komme ut med arbeidet som stiftelsen gjør, slik at mange flere kan bli kjent med oss.

Engasjert i fremtiden

Som stiftelse vil vi bidra til å endre behandlingstilbudet og utdanningssystemet, slik at disse viktige samfunnsinstitusjonene er tilpasset den tiden vi lever i.

Vi kan ikke lenger sitte rolig å se på at stadig flere barn sliter i skolehverdagen sin, at pasienter ikke får den behandling de trenger, at samfunnets hjelper ikke har tid til å gi omsorg, eller at pårørende må gjøre alle andre oppgaver enn å være bare pårørende.

Å motta 400.000 har gjort en kjempe forskjell, fordi det gjorde det mulig å åpne stiftelsen. 24. juni ble stiftelsen 1 år, og har vært drevet frem av frivillig arbeid. Nå trenger vi flere støttespillere for å kunne nå våre mål, og skape de nye løsninger vi trenger i samfunnet.

Vi må tenke nytt – vi vet alle hvor krevende det er å endre det allerede etablerte.

Vi trenger modige støttespillere, som tør bidra til nye løsninger for fremtiden.

Du kan lese artikkelen fra Tønsberg Blad her >>>

Send artikkelen på e-post
Del på Facebook
Del på LinkedIn
Del på Twitter